Referent/ka dopravy

Jste pečlivý/á, máte rád/a pořádek v "papírech", jste komunikativní? Pokud hledáte stabilní zaměstnání, přidejte se k nám. Do našeho týmu hledáme administrativní posilu.

Co bude Vaší denní agendou?

  • Administrativní úkony spojené s personální agendou
  • Kontroly evidence pracovní doby, příprava podkladů pro mzdy
  • Správa BOZP agendy (organizace školení, zdravotních prohlídek, zajištění OOPP, …)
  • Zpracování a kontrola přepravních dokumentů
  • Výpomoc při zajišťování dispečinku dopravy
  • Zajištění administrativy po dobu provozu (ranní / odpolední směna)
     

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ vzdělání
  • Středně pokročilá znalost AJ nebo NJ (komunikace s našimi zákazníky)
  • Praxe na obdobné pozici vítána
  • Znalost práce na PC (MS Office, SAP výhodou)
  • ŘP – sk. B
  • Samostatnost, spolehlivost a komunikativnost
  • Loajalita, vysoké pracovní nasazení
     

Co Vám nabídneme?

  • Perspektivní a stabilní zaměstnání v mezinárodní společnosti
  • Přátelský kolektiv
  • Odpovídající finanční ohodnocení + měsíční prémie
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování formou stravenky 120,- Kč
  • Příspěvek na penzijní připojištění po odpracování 1 roku u zaměstnavatele
     

Místo výkonu práce: Praha-Radotín (areál cementárny Radotín)

Nástup možný co nejdříve, příp. dle dohody

Jestli Vás naše nabídka zaujala, zašlete prosím Váš strukturovaný životopis v ČJ.

Zasláním Vašeho životopisu do společnosti TRANS-SERVIS, spol. s r.o. dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat a jejich uchování v personální databázi společnosti TRANS-SERVIS, spol. s r.o., a to výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání po dobu výběrového řízení, nejdéle však šest měsíců od jejich zaslání.